Loading...

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yönetim Duyurusu !

Gönderen => Admin on 7 Mayıs 2014 Çarşamba  |  Henüz Yorum Yok


Merhaba Arkadaşlar,

Hem Duyuru Hemde Sitem Etmek Zorunda Kaldıgımız Birkaç Durum Oldu 
Burada Paylaştıgımız Scriptler Kaynagından İzin Alınıp Geneli Ücretsiz Olarak Paylaşımı Yapılan Kaliteli Scriptlerdir.

Burdaki Scriptleri Kopyalıyarak Kendi Web Sitesinden , Blog'unda Paylaşan Arkadaşlar Var.
Paylaşmalarına Sözümüz Yok Lakin Kendim Yazdım Deyip Ücretli Olarak Satmaya Çalışan İnsancıklar Var ! 
Blog'umuzu Takip Eden Dostlarımız Bunlara Kanmıyor Lakin Takip Etmeyen Arkadasalar Malesef ki Kanmakta.

Burdan Script Kopyalıyan Arkadaslar Ricamız Kendim Yazdım Demeyiniz. 
Paylaşımlarımızdan Faydalanan Arkadaşlar Konu Altına Yorum Yaparsa Ne Kadar Bir Kitleye Faydamız Dokundugunu Görmüş Oluruz....

Administrator

Bizi Şeçtiginiz İçin Teşekkürler

0 yorum :

    If you would like to receive our RSS updates via email, simply enter your email address below click subscribe.

© 2014 as . Script Uzmanı | Tema Tasarımı -> Bloggertheme9
" BİR BLOG'DAN DAHA FAZLASI "
back to top